Bayram, B., & Açıkyıldız, G. (2024). Investigation of 9th Grade Mathematics Textbooks According to PISA 2003 Space and Shape Scale. Turkish Journal of Mathematics Education, 5(1), 16–41.
Çakır, A., & Akkoç, H. (2024). Socio-mathematical norms related to problem-solving in a gifted and talented mathematics classroom. Mathematics Teaching Research Journal. 16(1), 79-99.
Aslan-Tutak, F., Şahin, A., Civan, B. S., & Ertas, G. (2024). Adaptation and validation of Mentoring for Effective Mathematics Teaching (MEMT) – Mentee and Mentor scales to Turkish. Mentoring & Tutoring: Partnership in Learning, 1–23. https://doi.org/10.1080/13611267.2024.2359911
Aslan-Tutak, F., Ustaoğlu, M., & Şahin, A., (2024). Preservice Mathematics and Science Teachers' Mentoring Experiences During Teaching Practicum, Internatıonal EJER Congress. (Uluslararası/Sözlü Bildiri)
Taşçı, G., & Bozkurt, A. (2024). A Panoramic View on International Higher Education Studies from a Global Perspective. Bartın University Journal of Faculty of Education, 13(3), 467-482. https://doi.org/10.14686/buefad.1112221
Turgut, S., & Tasçi, G. (2024). Learning to Hear Students' Voices: Teachers' Experiences on Student Mentoring. International Education Studies, 17(2), 1-14.
Akbulut-Kılıçoğlu, N., Güldal, Ş., & Kasapoğlu, F. (2024). The mediating efect of mindfulness on the relatonship between parental attitudes and psychological resilience in university students. HAYEF: Journal of Educaton, 21(1), 2-8.
Ruh Sağlığı Alanında Çalışan Uzmanlar İçin Travma ve Krize Müdahale İlke ve Teknikleri - Vaka Örneği ile, Bölüm adı: (Süreğen Hastalıklara Bağlı Ortaya Çıkan Psikolojik Travmalar - Tanımlama, Müdahale İlkeleri ve Teknikleri) (2024)., Ünverdi Demir, B., Nobel Akademik Yayıncılık, Editör: Arıcı Özcan Neslihan, Çekici Ferah, Aydın Sünbül Zeynep, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 19, ISBN:978-625-371-143-6, Türkçe (Bilimsel Kitap)
Bayram, B., & Açıkyıldız, G. (2023). 9 Sınıf Matematik Ders Kitaplarının Pısa 2003 Uzay Ve Şekil Ölçeğine Göre İncelenmesi. Presented at the 6. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Ankara (Uluslararası/ Sözlü Bildiri).
Çakır, A., & Akkoç, H. (2023). Socio-mathematical norms related to explanations: A case of a gifted and talented mathematics classroom, Presented at Thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13), 10.07.2023-14.07.2023. (Uluslararası / Tam metin bildiri)
Çakır, A., & Akkoç, H. (2023). Özel Eğitimde Norm Yaklaşımı ve Matematik Eğitimine Yansımaları. Ramazan Gürbüz, Mehmet Gülburnu (Edt.). Matematik Eğitiminde Sosyomatematiksel Normlar (1. Baskı, 120 -138). Pegem Akademi.
Şahin, A., Ustaoğlu, M. & Aslan-Tutak, F. (2023). Lise Mentör Öğretmenlerinin Mentörlük Algı, Anlayış Ve Motivasyonlarının Betimlenmesi. TÜRKBİLMAT-6. (Uluslararası/Sözlü Bildiri)
Aslan-Tutak, F., Şahin, A., Civan, B.S. & Ertaş, G. (2023). Matematik Öğretiminde Etkili Mentörlük Ölçeğinin Türkçeleştirilmesi. TÜRKBİLMAT-6. (Uluslararası/Sözlü Bildiri)
Aslan-Tutak, F., Akaygün, S., Ateşkan, A., Çelik, D., Güler, M., Karataş, F.Ö., Mercan, F., Ustaoğlu, M., Tucel-Deprem, T., Şahin, A. & Vural, V. (2023). Türkiye’de Öğretmenlik Uygulaması İçin Alan Eğitiminde Etkili Mentörlük Modelinin Geliştirilmesi. TÜRKBİLMAT-6. (Uluslararası/Sözlü Bildiri)
Şahin, A., & Aslan-Tutak, F. (2023). Describing Secondary School Mentor Teachers’ Mentoring Conceptions in Preservice Teacher Education. Graduate Students Research Semposium (GSRS-3), 25 Mayıs 2023, İstanbul, TÜRKİYE. (Ulusal/Sözlü Bildiri)
Şahin, A., & Aslan-Tutak, F. (2023). Mentörlük Anlayış ve Motivasyon Ölçeklerinin Türkçeye Çevrilmesi: Güvenilirlik ve Geçerlilik Çalışması. UFBMEK-2023. (Ulusal/Sözlü Bildiri)
Şahin, A., Kurt, G., & Yerdelen-Damar, S. (2023). Mentörlük Anlayış ve Motivasyon Ölçeklerinin Türkçeye Çevrilmesi: Güvenilirlik ve Geçerlilik Çalışması. UFBMEK-2023. (Ulusal/Sözlü Bildiri)
Emiroğlu İlvan, T., & Ceylan, R. (2023). Predicting preschool children’s digital play addiction tendency during Covid-19 pandemic Regarding the mother-child relationship and child- and family-related factors. Education and Information Technologies, (5), 1–30. https://dx.doi.org/10.1007/s10639-023-11802-9
Emiroğlu İlvan, T., Varol, Ş. N., Şenöz, E. G., & Ceylan, R. (2023). Early childhood preservice teachers' levels of multiculturalism perception and ethnocultural empathy: A study in the Turkish context. Participatory Educational Research (PER), 10(2), 64–81. https://dx.doi.org/10.17275/per.23.29.10.2
Özbey, E. Z., & Keleş, O. (2023). Distance education experiences of preschool teachers during the covid-19 pandemic in turkey. Journal of Qualitative Research in Education (ENAD), 34, 23–40. https://dx.doi.org/10.14689/enad.34.834
Çelikten, L., Doğan, M. C., & Dişli Çelikten, M. (2023). İlkokulda Finansal Okuryazarlık Demografik Faktörler Finansal Tutum ve Davranışları Farklılaştırıyor mu . Kalem Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi, 13(1), 135–162. https://dx.doi.org/10.23863/kalem.2022.226
Topcubaşı, T., & Kabapınar, Y. (2023). Hayat bilgisi dersinde gazete haberleriyle desteklenmiş örnek olay yönteminin etkililiği uygulamalı bir çalışma. Kalem Uluslararası Eğitim ve Bilim Dergisi, 0–0.
Yıldırım, İ. A., & Keleş, O. (2023). Erken çocukluk dönemi değerler eğitimi veren kurumlarda aile katılımının incelenmesi. Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi (ÇÜİFD), 23(2), 346-363. https://doi.org/10.30627/cuilah.1349579
Dinçer, D., & Akbulut Kılıçoğlu, N. (2023). The direct and indirect effects of positive future expectations on psychological well-being of college students: Quiet ego as a mediator. Journal of Human and Social Sciences, 6 (Education Special Issue), 185-207.
Taşçı, G., Kasapoğlu, F., Kış, A., Ömür, Y. (2023). EĞİTİMDE TEKNOLOJİ KULLANIMININ CİNSİYET AÇISINDAN İNCELENMESI: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI. İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 10(20), 1-14. https://doi.org/10.29129/inujgse.1149426
Özkan, A., & Taşçı, G. (2023). The Security Needs of International Students: An Analysis in Terms of the Securitization Theory. Gazi Akademik Bakış, 16(32), 271-291. https://doi.org/10.19060/gav.1315170
Kılıç, G. N., Ömür, Y. E., & Kocabaş, İ. (2023). Öğrenen Okul ile Örgütsel Hafıza Arasındaki İlişkide Örgütsel Doğaçlamanın Aracılık Rolü. BİLDİRİ ÖZETLERİ KİTABI, 351.
Akbulut Kilicoglu, N., & Demir, A. Y. H. A. N. (2023). Vocational Maturity and Hopelessness of Turkish Senior Students. Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi, 13(24).
Kasapoğlu, F. (2023). Manevi Baypas Ölçeği’nin Türkçe formunun psikometrik özellikleri. Turkish Studies, 18(3), 1185-1195. https://dx.doi.org/10.7827/TurkishStudies.69317
Kasapoğlu, F. (2023). An examination of the relationship between psychological well-being, social media usage, selfcontrol, and insomnia of Turkish university students. Kuramsal Eğitimbilim Dergisi [Journal of Theoretical Educational Science], 16(2), 268-286.
Kasapoglu, F. (2023). The Effect of the Spiritual Counseling Course within Turkey's Counseling Training Program. International Journal of Psychology and Educational Studies, 10(3), 597-610.
Güldal, Ş. (2023). Okullarda Karakter Güçleri Temelli Müdahaleler: Öğrencilere ve Ebeveynlere Yönelik Uygulamaların Yeri ve Önemi. Okul Psikolojik Danışmanlığı Dergisi, 6(2), 79-101. https://doi.org/10.58433/opdd.1270338
Güldal, Ş. (2023). Mindfulness-based interventions in treating behavioural addictions. In E. Ermagan (Ed.), Current approaches in addiction psychology (pp. 46–74). Cambridge Scholars Publishing.
Topal Özgen, G., & Ekşi, H. (2023). Expertise in Motherhood: A Grounded Theory Study on Motherhood During Middle Childhood. The Family Journal, 31(1), 78-87.
Börkan, B., & Ünverdi, B. (2023). Adapting the counseling center assessment of psychological symptoms into Turkish. Counselling Psychology Quarterly, 36(1), 134-152. https://doi.org/10.1080/09515070.2022.2068505
Terapötik Beceriler ve Danışmanlık Süreci, Bölüm adı:(Terapötik İlişkiyi Sonlandırma) (2023)., Ünverdi B., Nobel Akademik Yayıncılık, Editör: Akbulut Kılıçoğlu, Nur, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 536, ISBN:978-625-397-525-8, Türkçe (Bilimsel Kitap) (Yayın No: 8544109)
Ünverdi B., Börkan B., Yeniad Malkamak N. (2023). Primiparous Mothers’ Prenatal Expectations about Coparenting and Their Postnatal Experiences. 18th World Congress for the World Association for Infant Mental Health, 44(4), 164-164. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)
Kamaraj, I., Abacı, O., & Usbaş Kaya, H. (2022). Çocuk ziyaretçiler için sanat bilim ve teknoloji müzelerinin web sitelerinin incelenmesi. Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2(1), 29–43. https://dx.doi.org/10.55008/te-ad.1084309
Keleş, O., & Özbey, E. Z. (2022). Families with special needs children in turkey during the covid-19 pandemic. International Online Journal of Education and Teaching (IOJET), 9(1), 85–103.
Doğan, S., & Çelikten, L. (2022). Millî ve Kültürel Bir Değer Olarak Süleyman Çelebi Vesîletü n-Necât ve Mevlit Geleneği Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma. Türk Dili ve Edebiyatı Dergisi, 62(2), 605–620.https://dx.doi.org/10.26650/TUDED2022-1182704
Çelikten, L., & Doğan, S. (2022). Üniversite Öğrencilerinin Mehmet Âkif Ersoy ve İstiklâl Marşı İle İlgili Kompozisyonlarının İncelenmesi. Yıldız Teknik Üniversitesi Örneği. ODÜ Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi (ODÜSOBİAD), 41–52. https://dx.doi.org/10.48146/odusobiad.1072913
Kabapınar, Y.,Akaydın, B. B.,Çetin, H.,Keleş, C., & Çelikten, L. (2022). Deneyimli Sınıf Öğretmenleriyle 2005 Yılı Hayat Bilgisi Ders Kitaplarını Sorgulamak Yapılandırmacılık Deneyimine Eleştirel Bir Bakış. Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi, 6(1), 81–104. https://dx.doi.org/10.38089/iperj.2022.93